Zawiadomienie o terminie, miejscu i porządku posiedzenia
Rady Lokalnej Grupy Działania „Gminy Powiatu Świeckiego"
Na podstawie § 4 Regulaminu Wewnętrznego Rady LGD „Gminy Powiatu Świeckiego” Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego” zawiadamia o posiedzeniu Rady LGD, które odbędzie się w dniu 4 grudnia 2018 r. (wtorek) w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Gminy Powiatu Świeckiego” w Świeciu, ul. Chmielniki 2B o godz. 10:00.
Posiedzenie poświęcone będzie ocenie i wyborowi do finansowania operacji złożonych
w odpowiedzi na:
- nabór wniosków nr XI/2018 działanie 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w zakresie tematycznym Zachowanie dziedzictwa lokalnego. W odpowiedzi na nabór złożono 5 wniosków o przyznanie pomocy.
- nabór wniosków nr XII/2018 działanie 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w zakresie tematycznym Podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej. W odpowiedzi na nabór złożono 1 wniosek o przyznanie pomocy.
- nabór wniosków nr XIV/2018 działanie 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w zakresie tematycznym Sieciowanie w zakresie usług turystycznych. W odpowiedzi na nabór złożono 1 wniosek o przyznanie pomocy.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Powołanie protokolanta.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Sprawdzenia quorum obrad.
5. Stwierdzenie prawomocności obrad.
6. Powołanie Komisji Skrutacyjnej.
7. Ocena wniosków pod względem:
a. zgodności operacji z LSR
b. zgodności operacji z kryteriami wyboru oraz ustalenie kwoty wsparcia.
8. Zamknięcie posiedzenia