Zawiadomienie o terminie, miejscu i porządku posiedzenia
Rady Lokalnej Grupy Działania "Gminy Powiatu Świeckiego"
Na podstawie § 4 Regulaminu Wewnętrznego Rady LGD „Gminy Powiatu Świeckiego” Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego” zawiadamia o posiedzeniu Rady LGD, które odbędzie się w dniu 21 listopada 2017 r. (wtorek) w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Gminy Powiatu Świeckiego” w Świeciu, ul. Chmielniki 2B o godz. 10:30.
Posiedzenie poświęcone będzie ocenie i wyborowi do finansowania operacji złożonych w odpowiedzi na nabór wniosków nr III/2017 działanie 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w zakresie tematycznym Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej
W odpowiedzi na nabór złożono 11 wniosków o przyznanie pomocy.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Powołanie protokolanta.
3. Sprawdzenia quorum obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Stwierdzenie prawomocności obrad.
6. Powołanie Komisji Skrutacyjnej.
7. Ocena wniosków pod względem:
a) zgodności operacji z LSR,
b) zgodności operacji z kryteriami wyboru oraz ustalenie kwot wsparcia.
8. Zamknięcie posiedzenia