• Default mode
  • High Contrast
  • Aa Aa Aa
  • A - A A +

 (52) 33 01 832  lgdswiecie@op.pl

Logo
  • Start
  • Aktualności
  • O Nas
  • Nasze działania
    • Realizacja LSR
    • Funkcjonowanie LGD
    • Projekty współpracy
    • Inne projekty
  • Nabory
    • Aktualne nabory
    • Zakończone nabory
    • Protokoły z posiedzenia rady
LGD
  • Start
  • Aktualności
  • O Nas
  • Nasze działania
    • Realizacja LSR
    • Funkcjonowanie LGD
    • Projekty współpracy
    • Inne projekty
  • Nabory
    • Aktualne nabory
    • Zakończone nabory
    • Protokoły z posiedzenia rady
LGD

Projekt współpracy pn. „Kampania Ruszaj na Kociewie - wzmocnienie marki regionu”.

  • Drukuj
Szczegóły
Super User
Opublikowano: 26 maj 2022
Utworzono: 26 maj 2022
Odsłony: 134

Projekt współpracy pn. „Kampania Ruszaj na Kociewie - wzmocnienie marki regionu”.

Projekt współpracy pn. „Kampania Ruszaj na Kociewie - wzmocnienie marki regionu” (o akronimie KRNKWMR)realizowany jest w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie
i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętegoProgramem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie: promowanie obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych oraz lokalnej społeczności.

Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

 

Partnerzy operacji:

Lokalna Grupa Działania „Chata Kociewia”

Lokalna Grupa Działania „Wstęga Kociewia”

Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego:

 

Cel operacji:

Umożliwienie wzrostu rozpoznawalności marki KOCIEWIE - marki uporządkowanej i świadomie zarządzanej. Umożliwienie zwiększenia liczby osób poinformowanych o walorach przyrodniczych, krajoznawczych, miejsc historycznych, architektury, kultury regionu, turystycznych; zwiększenia znaczenia turystyki kulturowej i aktywnej, poprzez realizację zakresu rzeczowego, w terminie do złożenia wniosku o płatność końcową

 

Przewidywane wskaźniki operacji:

1. Liczba szkoleń: 2 szt.

2. Liczba osób przeszkolonych: 30 osoby

3. Liczba wydarzeń / imprez: 7 szt.

4. Liczba wyświetleń odbiorców w ciągu 6 miesięcy od publikacji klipu w kanałach w mediach społecznościowych (łącznie na Facebooku i YouTube): 500 000 wyświetleń

5. Liczba odsłon w ciągu 6 miesięcy od startu strony internetowej: 360 000 odsłon

 

Zakres merytoryczny kampanii oraz harmonogram działań został opracowany przy współudziale Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE.

 

W ramach operacji zaplanowano szereg działań wpływających na wzmocnienie marki Kociewia:

1) szkolenia i warsztaty

·       organizacja dwóch szkoleń w temacie „Marketing online i nowe media w turystyce” przeznaczonych dla przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych oraz branży turystycznej z terenu Kociewia (min. 30 osób),

·       wypracowanie założeń kampanii marketingowo-promocyjnej Kociewia w nowych mediach na sezon 2023.

2) klip promocyjny

·       opracowanie koncepcji kreatywnej, adaptacja autorskiego scenariusza i produkcja klipu promocyjnego o Kociewiu. Celem klipu promocyjnego jest promocja regionu Kociewie oraz jego najważniejszych atrakcji,

·       promocja klipu poprzez wypracowanie zasięgu min. 2 mln odbiorców w ciągu 6 miesięcy od publikacji klipu w kanałach w mediach społecznościowych (łącznie na Facebooku i YouTubie) oraz wypracowanie łącznie wyświetleń min. 500 tys. odbiorców w ciągu 6 miesięcy od publikacji klipu w kanałach w mediach społecznościowych (łącznie na Facebooku i YouTubie).

3) social media i promocja internetowa

·       realizowanie i obsługa akcji promocyjnych oraz konkursów w mediach społecznościowych,

·       realizacja kampanii Facebook Ads oraz ich analiza i optymalizacja,

·       przeprowadzenie kampanie reklamowej poprzez linki sponsorowane poprzez Google Adwords,

·       prowadzenie profili społecznościowych regionu przez czas trwania kampanii promocyjnej.

4) promocyjna strona www

·       zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie oraz wdrożenie nowego regionalnego serwisu turystycznego, a także zapewnienie usług hostingowych (zakup przestrzeni serwerowej),

·       regionalny portal turystyczny (www.kociewie.travel) będzie źródłem rzetelnych i aktualnych informacji turystycznych o Kociewiu. Znajdą się tam opisy atrakcji turystycznych, praktyczne informacje o regionie, zapowiedzi imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, oferty wypoczynku, a także miejsca zakwaterowania (pensjonaty, hotele, domki, kwatery prywatne, ośrodki wczasowe, ośrodki wypoczynkowe, apartamenty czy gospodarstwa agroturystyczne).

5) publikacje

·       mapa turystyczno-krajoznawczą w skali 1:100 000, która pozwoli na wydruk całego obszaru Kociewia w formacie zbliżonym do B1. Na awersie znajdzie się rysunek kartograficzny (wody, lasy, drogi, obszary zabudowane) z zaznaczeniem istotnych elementów krajobrazu turystycznego (noclegi, restauracje, atrakcje turystyczne, szlaki turystyczne, ciekawostki). Na rewersie opisy krajoznawcze wybranych elementów oraz zdjęcia,

·       magazyn KOCIEWIE strefy czasu wolnego: tytuł pozycji nawiązuje do hasła, które powstało w ramach prac nad strategią rozwoju marki turystycznej Kociewiaw roku 2019. Publikacja to ekskluzywne w formie wydawnictwo zawierająca informacje o atrakcjach turystycznych, przegląd informacji o kulturze regionalnej, kuchni, a także propozycje miejsc do odwiedzenia. Wyróżnikiem jest to, że poszczególne artykuły stworzone zostaną przez zaproszone do współautorstwa osoby: blogerów, regionalistów, specjalistów z danej dziedziny. Cechą wyróżniającą są ciekawe fotografie udostępnione w większości przez osoby współtworzące zawartość magazynu oraz atrakcyjny format A4.

6) gadżety

·       wykonanie wraz z ologowaniem gadżetów reklamowych, które stanowią jeden z elementów kampanii,

·       gadżety będą rozdawane w czasie promocji prowadzonej w sposób bezpośredni wśród turystów, mają być zachętą do spędzania czasu na świeżym powietrzu, najlepiej w sposób aktywny.

7) wyprawy blogerskie

·       promocja regionu Kociewie w formie realizacji wizyty studyjnej przez blogerów turystycznych (do współpracy zaproszono czterech niezależnych twórców),

·       przygotowanie pisemnej i fotograficznej relacji z zrealizowanej wizyty na autorskim blogu oraz w mediach społecznościowych.

8) wyjazdy promocyjne

·       organizacja wyjazdów promocyjnych pojazdem specjalnym (kamper),

·       akcje zostaną przeprowadzone w: Sopocie, Gdańsku, Bydgoszczy, Toruniu, Warszawie, Łodzi i Chorzowie,

·       eventy oparte będą o zachęcaniu mieszkańców wytypowanych miast do odwiedzenia Kociewia poprzez bezpośredni kontakt oraz dystrybucję materiałów promocyjnych oraz gadżetów przygotowanych w ramach pozostałych elementów kampanii. Akcje zostaną przeprowadzone w wybrane dni w maju i czerwcu 2022.

9) zarządzanie projektem

·       z uwagi na specyfikę operacji - konieczność znajomości branży związanej z obsługą ruchu turystycznego, zarządzanie projektem zostanie zlecone podmiotowi zewnętrznemu.

II wystawa Kociewia w Bawarii

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 21 październik 2019
Utworzono: 21 październik 2019
Odsłony: 1007

Kociewie w Utting am Ammersee

W dniach 19-20 października 2019 r. odbyła się druga wystawa promująca region Kociewia w Bawarii w Ammersee. Tym razem gościliśmy w Utting am Ammersee. W uroczystym otwarciu wystawy wzięli udział mi.n  przedstawiciele władz lokalnych burmistrze gmin LAG-Ammersee Werner Grünbauer (Pähl, przewodniczący LAG Ammersee), Josef Lutzenberger (Utting) i Ferdinand Holzer (Egling an der Paar),  przedstawiciele Lokalnej Grupy Działania Ammersee, zaproszeni goście oraz delegacja  z trzech Lokalnych Grup Działania z Kociewia ("Gminy Powiatu Świeckiego", "Wstęga Kociewia" i "Chata Kociewia" w tym Mirosław Murzydło ( członek zarządu LGD "Wstęga Kociewia" i wójt Gminy Subkowy) Andrzej Kowalski (Przewodniczący Rady LGD "Gminy Powoatu Świeckiego").

Wystawa Utting 1
Wystawa Utting 3
Wystawa Utting 4
Wystawa Utting 5
Wystawa Utting 6
Wystawa Utting 7
Wystawa Utting 8
Wystawa Utting 9
Wystawa Utting 10
Wystawa Utting 11
Wystawa Utting 12
Wystawa Utting 13
Wystawa Utting 14
Wystawa Utting 15
Wystawa Utting 16
Wystawa Utting 17
Wystawa Utting 18
Wystawa Utting 19
Wystawa Utting 20
Wystawa Utting 21
Wystawa Utting 22
Wystawa Utting 23
Wystawa Utting 24
Wystawa Utting 26
Wystawa Utting 27
Wystawa Utting 28
Wystawa Utting 29
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Spotkanie było okazją do promocji Kociewia na teranie naszych partnerów LAG Ammersee w Bawari, możliwością porozmawiania z przedstawicielami LAG Ammersee i podmiotami działającymi na obszarze Ammersee. Wernisaż połączony był z degustacją lokalnych produktów obszaru Kociewia i Bawarii. Podczas wystawy zaprezentowano 30 zdjęć Kociewia na ekspozytorach oraz prezentację multimedialną z 90 zdjęciami z obszaru Kociewia. 

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w przygotowanie wystaw na terenie Bawarii w tym p. Klausowi Horney z zespołem z LAG Ammersee (https://lagammersee.de/)  za ogromne zaangażowanie we wspólną promocję naszych regionów Kociewia i Ammersee, Stowarzyszeniu Kulturlandschaft-Ammersee eV (http://kulturlandschaften.eu/index.php/polen-kociewie) oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Kociewie za profesjonalne przygotowanie ulotki informacyjnej do prezentowanych podczas wystawy zdjęć. 

Wszystkie zdjęcia prezentowane podczas wystawy można zobaczyć na stronie http://www.ammersee.kociewie.eu/. 

Wystawa odbyła się w ramach  Międzynarodowego projektu współpracy "Promowanie obszaru objętego strategiami rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach współpracy międzynarodowej" mającego na celu zwiększenie rozpoznawalności obszarów objętych LSR poprzez wzajemną promocję walorów turystycznych obszarów lokalnych grup" "Chata Kociewia", "Wstęga Kociewia", "Gminy Powiatu Świeckiego" oraz LAG Ammersee z Bawarii poprzez zorganizowanie wystaw fotograficznych ukazujących walory turystyczne i gospodarcze Kociewia i Ammersee oraz integrację podmiotów z branży turystycznej, aktywnego wypoczynku i wytwórców produktów lokalnych. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Za dwa tygodnie wystawa będzie prezentowana w kolejnych miejscach m.in w Egling an der Paar , będziemy zamieszczać informacje na bieżąco.

III Wystawa Lag Ammersee - podsumowanie

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 19 czerwiec 2019
Utworzono: 19 czerwiec 2019
Odsłony: 1135

Za nami pracowity weekend !!!

14 czerwca 2019 r. odbył się trzeci już a jednocześnie ostatni wernisaż wystawy walorów przyrodniczych, kulturowych i gospodarczych regionu Lokalnej Grupy Działania Ammersee w Bawarii KOCIEWIE – AMMERSEE „So anders und so  ähnlich Tak różne, a tak podobne”.

Tym razem gościliśmy na terenie naszej LGD w Zamku w Nowem. Spotkanie było doskonałą okazją do zapoznania się z kulturą Bawarii, możliwością porozmawiania z przedstawicielami LAG Ammersee. Dodatkowym elementem wystawy była prezentacja wyrobów ceramicznych i cynowych przywiezionych z Bawarii. Wernisaż połączony był z degustacją lokalnych produktów obszaru Kociewia i Bawarii.

Wystawa odbyła się w ramach  Międzynarodowego projektu współpracy "Promowanie obszaru objętego strategiami rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach współpracy międzynarodowej" mającego na celu zwiększenie rozpoznawalności obszarów objętych LSR poprzez wzajemną promocję walorów turystycznych obszarów lokalnych grup" "Chata Kociewia", "Wstęga Kociewia", "Gminy Powiatu Świeckiego" oraz LAG Ammersee z Bawarii poprzez zorganizowanie wystaw fotograficznych ukazujących walory turystyczne i gospodarcze Kociewia i Ammersee oraz integrację podmiotów z branży turystycznej, aktywnego wypoczynku i wytwórców produktów lokalnych. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Wystawa jest dostępna przez cały czas dla zwiedzających w Zamku w Nowem do dnia 31 sierpnia 2019 r. Zapraszamy !!!

Kontynuacja międzynarodowego projektu współpracy i wydarzeń z nim związanych już jesienią tego roku kiedy to trzy polskie Lokalne Grupy Działania będą promowały obszar Kociewia na Bawarii.

I wystawa w Bawarii

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 14 październik 2019
Utworzono: 14 październik 2019
Odsłony: 1051

Promowaliśmy Kociewie w Herrsching 

W dniach 11-12 października 2019 r. odbył się pierwszy wernisaż wystawy walorów przyrodniczych, kulturowych i gospodarczych regionu Kociewie w Bawarii "KOCIEWIE – AMMERSEE „So anders und so  ähnlich Tak różne, a tak podobne”. Pierwsza wystawa odbyła się w Herrsching im Kurparkschlösschen. 

 

Herrsching fot. Emilia Laskowska (1)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (2)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (3)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (4)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (5)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (6)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (7)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (8)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (9)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (10)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (11)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (12)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (13)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (14)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (15)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (16)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (17)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (18)
Herrsching fot. Emilia Laskowska (19)
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Spotkanie było doskonałą okazją do promocji Kociewia na teranie naszych partnerów LAG Ammersee w Bawari, możliwością porozmawiania z przedstawicielami LAG Ammersee i podmiotami działającymi na obszarze Ammersee. Wernisaż połączony był z degustacją lokalnych produktów obszaru Kociewia i Bawarii.

Wystawa odbyła się w ramach  Międzynarodowego projektu współpracy "Promowanie obszaru objętego strategiami rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach współpracy międzynarodowej" mającego na celu zwiększenie rozpoznawalności obszarów objętych LSR poprzez wzajemną promocję walorów turystycznych obszarów lokalnych grup" "Chata Kociewia", "Wstęga Kociewia", "Gminy Powiatu Świeckiego" oraz LAG Ammersee z Bawarii poprzez zorganizowanie wystaw fotograficznych ukazujących walory turystyczne i gospodarcze Kociewia i Ammersee oraz integrację podmiotów z branży turystycznej, aktywnego wypoczynku i wytwórców produktów lokalnych. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Kolejny wernisaż 18-19 października 2019 r. w Dießen am Ammersee

III Wystawa Lag Ammersee

  • Drukuj
Szczegóły
Opublikowano: 06 czerwiec 2019
Utworzono: 06 czerwiec 2019
Odsłony: 1147

  1. Projekt współpracy międzynarodowy
  2. Relacja z drugiego wernisażu wystawy
  3. Drugi wernisaż wystawy
  4. Otwarcie wystawy Ammersee - Kociewie 27-04-2019
  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • Następny artykuł
  • koniec

LSR tekst jednolity
więcej


Procedury wyboru i oceny operacji w ramach LSR
więcej


Kryteria wyboru operacji
więcej


Akty prawne
więcej

Konsultacje
więcej

Licznik Odwiedzin

DziśDziś80
WczorajWczoraj72
W tym tygodniuW tym tygodniu152
W tym miesiącuW tym miesiącu3119
WszystkieWszystkie444622

Kociewie łagodna kraina
więcej


MEIN AMMERSEE 2020
więcej


Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
więcej

Logowanie

  • Nie pamiętasz nazwy?
  • Nie pamiętasz hasła?